2013. június 2., vasárnap

3. rész A vásárlás

3. rész A vásárlás
Itt a két óra, és Becca még mindig sehol.Mondjuk nem is a pontosságáról híres. Gondoltam, hogy felnézek addig twitterre.Feltettem egy képet is, ezzel a képaláírással:
"Vásárlás @Becca_90-nel. És egy hét múlva: Vigyázz LA, megyünk!"
Egy kicsit talán el is szundíthattam, mert a csengő kínzó hangja szólalt meg. Na végre, Reb.
- Szia! Végre itt vagy- mondtam ál örömmel hangomban, csupán csak a késése miatt.
- Én is szeretlek. James-szel beszélgettünk, és elment az idő. Bocsi.
- Jaj, gerléim... Na de induljunk- tessékeltem félre kicsit, hogy be tudjam csukni az ajtót.
- Akkor először ruhát kell néznünk a randikra. Utána elmehetnénk jégkását venni- ismertette tervét Becky.
-  Értettem asszonyom- nevettük el magunkat. Tíz perc sem kellett, és oda is értük a plázába.
- Nézd! Ez az, amit kinéztem. Szerinted milyen?
- Gyönyörű. Nekem is ilyesmi kéne.
- Keresünk. Felpróbálom.
- Istenem! Gyönyörű vagy!
Twitter aláírás: "Imádom ezt a ruhát.
@HeffronDrive, tetszik?"
- Biztos imádni fogja. Tuti összejöttök- biztatott.
- Csak Logan ne szóljon érte... Úgy vég, mintha baba lennék.
- Igen. Amúgy neki is cuki a mosolya.- fűzte hozzá a CrazyGirl.
- Akkor most James, vagy a bátyám?
- James. Ez egyértelmű. Olyan édes...
- Igen tényleg jó fej- ha tudná, hogy úgy mondom ezt, hogy szívem megszakad...-Ez a ruha, jól állna neked- tereltem a szót.
- Hm. Igazad lehet. Felpróbálom- egy pillanat alatt magára kapta, és kijött.- Na?
- Tökéletes. James imádni fog.
- Remélem! Akkor fizessünk- megvettük a ruhákat, és elmentünk jégkásázni.
- Hm. Ez nagyon finom- mondtam- Csináljunk egy képet!
- Oké.
Ezt a képet Becca tette fel twitterre.
"Jégkása @the_real_car_henderson-nal. Jövőhetet!!"
- Későn van, és holnap suli- hívtam fel figyelmét.
- Igen. Figyu, aludhaték nálatok?- kérdezett rá kissé bátortalanul.
- Felőlem... Anya úgyis dolgozik. Mi pedig megejthetnénk egy skypot a rácokkal.Amíg te fürdesz, én beszélek külön K-doggal.
- Oké, oké. Na menjünk- negyed óra alatt hazaértünk, és megcsörgettem Logant.
- Hali, húgi!- köszöntött.
- Sziasztok!- köszöntem többesszámmal, mert a többiek is ott voltak.
- Láttuk a képeket. Milyen cuki vagy!- szólt Loggie.
- Logan, maradj már! 22 évesek vagyunk...- állította le Bec.
- Jól van, jól van. Bocsi, csak nehéz megszokni, hogy felnőtök- mentegetőzött.
- Semmi baj. Amúgy nagyon várjuk már LA-t. Pénteken megyünk- jelentettem ki.
- Mi is várunk már titeket- mondta Kendall, majd titokban dobott nekem egy puszit.
- Na én elmegyek fürdeni- szólt Rebecca- Sziasztok!
- Szia, Reb!- köszöntek el a fiúk.
- Ne már...Gustavo most írt, hogy be kell menni, felvenni a vokált- füllentett Kendall, hogy lerázza a fiúkat.
- Hát jó. Akkor szia, Car!- köszöntek el.
- Kendizzzle, te nem jössz?- nézett furcsán Carlos.
- Nem, csak titeket hívott be Gustavo- még szerencse,hogy ilyen hülyék, és beveszik...
- Akkor mi megyünk is- mondta James, de ő átlátott a helyzeten. Mivel ő ment ki utolsónak, alig hallhatóan visszaszólt- Csak ügyesen!- és már el is tűnt.

1 megjegyzés: