2013. május 26., vasárnap

2. rész Becca sem tudja, hogy szeretem

2. Rész Becca sem tudja, hogy szeretem
Ez a hétvége hamar eltelt. Beszélgettünk a fiúkkal, és James minden egyes alkalommal emlékeztetett arra, hogy Becca is jöjjön velem. Újra a suliban Ma közlöm Rebivel, hogy jöhet velem Losiba. Remélem, örülni fog, de ahogy ismerem, már borítékolom is.
- Szia Reb. Szereted a jó híreket?- Üdvözöltem BFF-em.
- Szia Car!Tudod, hogy igen, de ne csigázz! Mond már!
- Los Angelesben töltöm a nyarat, és jöhetsz velem.
- Jujj, de jó!- ujjongott fel.
- És még valami, amit nem tudsz.
- És tudnom kéne?
- Igen. James Maslow, a bátyám haverja, teljesen odáig van érted- nyögtem ki nagy nehezen, de majdnem sírtam.
- Ne már...  ne szívass- csillogott a szeme- James? Tuti, hogy rólam beszélt?- vonakodott.
- Igen. Ő kért, hogy gyere velem.
- Juj! LA, és James. Egyre jobb. Vigyázz! Jön a Beroline páros!- csaptunk bele egymás tenyerébe- De nem vagy valami vidám. Ismerlek. Pasi van a dologban...
- Nem. Jól vagyok- próbáltam leplezni érzéseimet, de átlátott rajtam.
- Nekem nem hazudhatsz.
- De tényleg jól vagyok.
- Ne már... Na gyere, mond el Beccának, mi a baj- mutatott a mellette lévő székre, melyre nyomban le is ültem.
- Na jó. Hát... Igazából..  Teljesen belezúgtem K-dogba- mentettem a helyzetet, ahogy tudtam.
- Kendallba?- értetlenkedett.
- Igen. Valami megfogott a mosolyában, és tök jó fej is.

- Velem nem szokott beszélgetni, csak JM-mel.De ahogy beszélgetünk, és néha-néha feltűnik a háttérben, már amennyit láttam belőle, tényleg aranyos.Hajrá. Most lesz két és fél hónapod, hogy magadhoz hódítsd.
- Igen.Mindent meg kell tennem. Szóval. Ez az utolsó hét.Már úgysem tanulunk. nem akarunk elmenni vásárolni?
- Ez jó ötlet. Akkor kettőkor nálatok.
- Remek. Kinéztem egy jó koktélruhát- tereltem a szót, csillogó szemekkel.
- Na, ma megnézzük.És ha jól áll, mehetsz is benne a Kendizzzlevel közös randitokra.
- Még az sem biztos, hogy lesz valami. Most jut eszembe. Csörögnöm kell Logannek.
- Maradhatok?
- Persze! Lehet, hogy ott lesz a vőlegényed is.
- Hé... Még nem tartunk ott. De köszi.- elővettem a laptopot és megcsörgettem Logant. Szerencsémre, vagy nem, Kendall vette fel.Rebecca egy kicsit sem feltűnően elkezdett bökdösni.
- Hagyd már abba...-mormogtam neki úgy, hogy K ne vegye észre.
- Szia Car! Hát te nem suliban vagy?
- Hali, Kendall. Dehogynem, csak épp ebédszünetünk van.
- Oh, értem- reagálta le.
- Logan ott van?- kérdeztem.
- Nincs, csak James, és én- ennél a mondatnál kicsit elköhécseltem magam.- Jól vagy Lin?
- Ige, csak... Mindegy.
- Engem nem vágsz át!- ennél a mondatnál rájöttem, hogy engem nagyon könnyű kiismerni.- Ha egyedül leszel, beszélünk. Ááh, szeretnék kérdezni valamit.
- Tessék csak.
- Lenne kedved eljönni velem egy randira, amikor itt leszel?
- Igen. Nagyon is- James pont ivott, és mikor ezt kimondtam, telibe köpte a kamerát.
- James, jól vagy?- aggódott Reb.
- Igen, csak ahogy megláttalak... Csodás vagy!- kacsintott rá a csajra.
- Ó, James!- nevette el magát Becc.
- Hé, ne legyen dupla randi?- dobta fel az ötletet James.
- Ezzel arra céloztál, hogy randira hívsz?- kérdezett vissza Becky.
- Igen- mondta ki határozottan a barna hajú srác.
- Akkor dupla randi. Én-Car, és James- Rebi.
- Oké! Várjuk már! na puszi pá srácok! Sziasztok!- köszöntem el.
- Sziasztok!- köszöntek el ők is.

2 megjegyzés: