2013. július 2., kedd

18. rész Hogy lehettem ekkora hülye?!

Sziasztok :) Majdnem 2500 oldalmegjelenítés *-* 4 díj, amit a "Díjaim.♥" címszó alatt találtok meg. *-* Köszönöm nektek! A következő részt 6 komment, 4 pipa után hozom. Bővült a kritika rész is, amit ti is megtekinthettek. Jó olvasást ;)

18. rész Hogy lehettem ekkora hülye?!

Ezt nem hiszem el. Én Carlos-t smároltam le? Azt hittem, Kendall az...
- Carlos, nem tudtál szólni? Undorító vagy- viszont éreztem a pillangókat a hasamban. Miért? Nem is szeretem.. Sosem szerettem. Olyan, mintha a második bátyám lenne...
- Mert nem engedtél el...- próbálta menteni a helyzetet.
- Csak azért, mert azt hittem, hogy Kendall vagy...- amint ezt kimondtam berohantam a mosdóba sírva. Írtam egy üzenetet Beccának, hogy jöjjön oda: "Becc, csajszi. A női mosdóban vagyok. Gyere amilyen gyorsan tudsz. Pussz: BFF.". Nem is kaptam választ, egy percen belül ajtó csukódást hallottam.
- Hol vagy?- nem válaszoltam, de a sírás alapján megtalált.- Mi történt?
- Carlos. Csók- válaszoltam címszavakban, de megértette.
- Te csókolóztál Carlossal? De hogyan?- értetlenkedett. Elmeséltem neki a történetet, és ránéztem, hogy mit reagál rá.- Megértelek, hisz a szívedre kell hallgatni. De hogy még az eszed sem mondta azt, hogy nyisd ki a szemed, az furcsa.
- El kell mondanom Kendallnak... Tudnia kell róla.
- Ez nem vitás csajszi, de ki kell várd a megfelelő pillanatot.
- Jó. Most rendbe teszem magam., és menjünk ki, mielőtt feltűnő lesz az "eltűnésünk"- mondtam, és igazam lett, mert nemsokára el is engedte őket Gustavo. Kendall rögtön felém tartott, átkarolta derekam, én pedig nyaka köré fontam a kezeim, majd egy hosszú csókkal megpecsételtük szerelmünket. Csókunk után mi is igyekeztünk a többiek után az autóhoz. Egy szó nélkül beszálltunk, két külön kocsiba, mert egybe nem fértünk volna hatan. A mi kocsinkban: Logan, Kendall, Becca és én foglaltunk helyet. Elindultunk, de nem hazafelé.
- Hová megyünk, Logan?- kérdeztem bátyámat, mivel ő volt a sofőr.
- Majd meglátjátok!- ahogy ezt kimondta, összenéztek K-doggal. Ez nem jó jel. Készülnek valamire.
- Logan, Baby, mond már el..- kérlelte Beck is.
- Itt is vagyunk- jelentette ki Kendall, és kinyitották nekünk a kocsiajtót.
- A part? Ilyenkor?- Fogtam meg Kedall kezét.
- Miért Naplementében a legromantikusabb- Húzott magához Kenny, és átkarolt.
- Szeretlek- fordultam be elé, és megcsókoltam.
- Köszönöm, hogy vagy nekem- egy apró puszit lehelt a homlokomra. Ezt a pillanatot nem akartam megszakítani, de muszáj volt elmondanom neki...
- Kendall, el kell mondanom valamit- megjelent egy könnycsepp a szememben, mire ő letörölte, és érdeklődéssel figyelt rám, közben leültünk.- Csókolóztam Carlossal, mert azt hittem, te vagy az.
- Mégis hogy nem tudtad, hogy nem én vagyok?- megint elmeséltem a történetet, és így már megértette.- Rád nem is tudnék haragudni. A legjobb dolog, ami életemben történt velem, hogy találkoztunk.
- Ezt nem is mondhattad volna szebben- megcsókoltam, és elfektetett a homokban. Romantikus pillanatunkat Logan zavarta meg.
- Gyerekek, ideje haza menni...- szólt közbe, én pedig egy szúrós pillantást vetettem rá. Mikor hazaértünk nagy meglepetés fogadott.

8 megjegyzés: